قوانین خرید از سایت

گرچه ما تمام تلاش خود را برای رساندن محصول به سلامت به مشتریان خود به کار می گیریم اما با این وجود ممکن است خریداران محترم پس از دریافت محصول مورد نظر خود با مشکلاتی رو به رو گردند که فروشگاه اینترنتی طبیب مارکت برای این دست از مشکلات، برای کاربران خود خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است که به قرار زیر خواهد بود :

1 ) اشکال فنی در محصول خریداری شده

از آن جایی که تست محصولات خریداری شده جهت اطمینان از سلامت آن به زمان نیاز دارد فروشگاه طبیب مارکت برای تمامی عزیزان خریدار 24 ساعت فرصت امتحان محصول را در نظر گرفته ایم تا در صورت وجود اشکال امکان استرداد و جایگزین محصول فراهم باشد.

توجه داشته باشید که حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری در صورت مشاهده ایراد و یا نقص فنی در دستگاه هر چه سریع تر باید با شماره تماس 33345788 -011  و یا از طریق رایانامه و همچنین فرم تماس با ما، به همکاران ما اطلاع دهید.

کارشناسان ما پس از بررسی اشکال گزارش شده نتیجه را اعلام خواهند کرد که پس از آن امکان تعویض، جایگزینی با محصول دیگر و یا دریافت وجه امکان پذیر خواهد شد. در صورتی که اشکال به وجود آمده به سبب استفاده نا صحیح مشتری به وجود آمده باشد شامل این سرویس نمی شود.

سپس محصول را با تمامی متعلقاتش به آدرس فروشگاه اینترنتی طبیب مارکت در قسمت تماس با ما با بسته بندی درست ارسال نمایید تا حداکثر ظرف ۴۸ پس از دریافت شدن محصول توسط کارشناسان ما محصول تعویض و یا مبلغ کالا به حساب مشتری استرداد داده شود.

2 ) مغایرت کالا خریداری شده با اطلاعات سایت

در صورتی که کالای خریداری شده توسط مشتری با اطلاعت سایت مغایرت داشته باشد. به عنوان نمونه مدل دیگری باشد و یا رنگ بندی و مشخصات متفاوتی را شامل شود به نکات زیر توجه فرمایید:

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

در صورتی که مغایرت در شکل ظاهری محصول است و به هر طریقی بدون باز کردن بسته بندی قابلیت پی بردن به این موضوع وجود دارد. در صورتی که بسته بندی از حالت اصلی خود خارج شده باشد و محصول باز شده باشد قابل تعویض نمی باشد.

در صورتی که مغایرت در مشخصات فنی باشد، در صورتی که بتوان بدون باز کردن بسته بندی محصول به این موضوع پی برد نیز تحت هیچ شرایطی نباید نسبت به باز کردن آن اقدام نمایید. اما در صورتی که متوجه شدن این موضع نیاز به باز شدن داشت پس از پی بردن به این موضوع سریعا حداکثر ظرف مدت 24 ساعت با کارشناسان ما در میان بگذارید و سپس محصول را با بسته بندی درست به همراه تمامی ضمائم برای فروشگاه طبیب مارکت ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از تایید مغایرت امکان تعویض یا استرداد محصول را برایتان فراهم خواهند کرد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به طبیب مارکت بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

3 ) اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش طبیب مارکت اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت پست و  اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و طبیب مارکت تنها در صورت تایید شرکت پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به طبیب مارکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش طبیب مارکت ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دیجی‌کالا بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزدطبیب مارکت در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت طبیب مارکت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

4 ) ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و طبیب مارکت مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
– طبیب مارکت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه طبیب مارکت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. طبیب مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

– طبیب مارکت نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.